Kvällsmys med mig själv.

God kväll. Jag har kvällsmys med mig själv. Inte ens online har man några vänner.. Då kan man passa på att skriva dagbok...

Chakomako? Som jag förstår inte ens stavas så. Shko mako. Är det korrekt stavning? Jag vet åtminstone hur det ser ut när man skrattar online på arabiska. Det ni! HA! Eller .
هاهاها
Lite som LoLoLo (kanske laughing out, laughing out, lauging out?)! OH, vilka stora bokstäver jag fick nu. Titta. Man får inte bara språklektion, utan även större bokstäver. Tack för det!

Jaha ja. Vad har då hänt idag (jag måste berätta det eftersom jag skriver dagbok online nu..):

*Skola med Madde. Eller Fitt-Madde om man nu vill kalla henne det.. Det vill inte jag!
*Bokat byta-däck-tid.
*Fikat med André.
*Gått hem.
*Fått awesome news!
*Pratat med Hjärtis.
*Hämtat unge.
*Gått till Jenny.
*Käkat middag där och hängt där hela kvällen.
*Kommit hem och nu FINALLY ligger jag i sängen.

Jag gör egentligen inte ett skit om dagarna. Inte något vettigt. Men ändå så är jag så stressad och upptagen. Puh! Jag borde verkligen... Göra något åt mitt liv...

Nej, slut på skitsnacket. Vet fortfarande inte varför ni läser!



Kommentarer
Postat av: Lenita

du och din dotter är så lika :) slår vad om att ni är lika tokiga båda två :P

Förresten så brukar araber skratta HHHHHHHH

2011-08-31 @ 08:55:13
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0