Awesome week!

God morgon y'all!

Har verkligen haft, och kommer fortsätta ha, bästa bästa veckan!


I onsdags efter jobbet så följde jag med världens bästa Lenita hem till El Västeroes. Vi hade moffarkväll och käkade sjukt mycket mat och pepparkakscheececake. MUMS!!


Lenita har två hundar. En helvild och en superlugn. SÅ JÄVLA SÖTA är dom. Funderar på att sno dom, men jag gör nog inte det för då går Lenitas HJÄRTA! sönder... ;)






Min mobilladdare är sönder så jag kan inte fixa in bilderna till datorn. Så jag har stulit kort från Lenis.. :)






<3





I torsdags drack vi lite vin och gick och såg Kapten Röd på Pluto! Han var sjukt bra!!! Verkligen! Vi hade så jävla kul! Lenita är lika crazy som jag...... Ni kan ju tänka er hur det såg ut.. ;)



Igår var det jobb som gällde. Idag jobbar jag till 18, sen åker jag, André och Patrik till Stockholm (Patrik är redan där) och förhoppningsvis så ska vi till brorsan en sväng innan vi går ut. Awesome! Imorgon är jag leeeeeedig! :)





Måste dra till jobbet nu! So long!



Kommentarer
Postat av: Hans-Åke

Åååh titta du har bloggat och gushelov va underbart att sätta sig ner med en skööön toarulle en toasitts och sen bläddra ner och avnjuta lite skööön bloggläsning :D

För du sa väl B? Aaa...... B-Vitamin hahahahah!!men nu till de tråkiga att de kommer säkert dröja flera flera fast innan bästa inlägg kommer... Åååh tror inte jag kommer kunna hålla mig så länge.. Blir att göra en "one man One jar" EEEEEEEUUUUWWEE!

Men puss dååå<3

2011-11-07 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0