B-day..

Cha cha bloggen..

First of all, jag tycker ni är FETT dåliga på att kommentera..


Idag fyller alltså Nova (och jag) år. Väckte ungen med frukost på sängen och hon fick sina paket och blev superglad. Sen hade Nova gjort paket till mig. SÅ JÄVLA SÖÖT! Jag fick 3 presenter av henne som hon hade slagit in i alluminiumfolie och tejp . I sista paketet ligger en spargris och hon säger "jag stoppade i en guldpeng där så du kan köpa vad du vill".. ÅÅÅHH, hon är så underbart söt! <3 <3






Kommer, efter igår kväll när jag fick höra det, INTE använda mig av ordet svinkoppor. Min bror bodde ju på Liiiiiidingö när han var mindre och en gång ringde mammas kompis och Daniel svarade. Hon frågade hur det var med honom och han berättade att han hade (tänk er med överdriven Lidingö-dialekt) "sviiiidande sviiiin" ahhahahahahah!
Nova har alltså svidande svin.. xD




Och råttan lever...





Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är bra på att kommentera :) Den fräsande grejen var ju cool, jag vill klappa på den....när den har slutat fräsa

2011-10-01 @ 16:49:37
URL: http://tuhkanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh har ni köpt en sibirisk mini hamster?? SÖT!

Svinkoppor...freaky..

Vad fick du/ni mer i present då??

2011-10-02 @ 08:18:15
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0