..

Hallå. Jag vet. Jag självutnämner mig till Sveriges sämsta bloggerska. Finns det pris för det? Har många gånger funderat på att helt enkelt sluta blogga, men jag vill liksom inte riktigt.. Jag har sjukt mycket att skriva om men sjukt lite tid att skriva det...
Så vi kör på så här, jag säger att jag ska bättra mig och sen gör jag inte det. Mina vänner, som ändå pratar med mig ringer gnäller att jag inte bloggar även fast dom redan vet allt som händer i mitt liv och jag skriver ett inlägg i veckan. Okey? :)
Men jag SKA försöka bättra mig......................


Så, var var vi sist då mån tro? Jag kollar senaste inlägget. Hang in there.. OJ 10 dagar sen....


Ja ja. Jag hade i alla fall en sjukt nice helg med Patrik. Massa mat, lite vin och lite film.. Awesome! Fick två presenter från Patriks jobb.. Hahahahaha!




5 kg fruktmusli och 5 kg havregryn.. Hahahaha!




Förra veckan bestod av jobb och i helgen har jag haft Novisen.. <3 Vi hade myskväll i fredags:




Igår var vi hundvakt åt Carmen.. :) Och Linda och Wilma kom hit en sväng och vi käkade mat från Mc Donalds..






(bild från i somras. Jag har inte klänning på mitt barn ute nu.........)


Eftersom Nova somnade tidigt igår (eller tidigt och tidigt, men mot vad hon brukar göra....) och alla vänner var ute och festade så hade jag en måbra-kväll hemma och ångade ansiktet och gjorde en ansiktsmask.. Jag har aldrig ångat ansiktet, men det kan ju fet-rekomenderas! Sjukt skönt och rengjorde verkligen. Ska börja göra den en gång i veckan...


Idag ska vi fira violadagen som var igår egentligen. Awesome! Funderar på om Nova och jag ska baka något innan.. :)



Nova berättade igår att nästa gång någon frågade henne vad hon önskade mest av allt så skulle hon säga att hon kunde flyga. I morse sa hon:
-Mamma. Idag ska jag träna HELA dagen på att flyga.
Efter några minuter kommer hon tillbaka och sa:
-Nu kan jag snart flyga! Man springer bara så här, flaxar med armarna och tar ett jätteskutt!
-Nova, människor kan ju inte flyga själva.
-Mamma. Om jag säger att jag kan någonting, då KAN jag det. Okey?
Skön inställning ungen har i alla fall.. :)



Så. Då hörs vi imorgon då... Eller?.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sureeee, klart DU har klänning på ungen nu..

2011-10-30 @ 14:55:17
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-11-01 @ 20:40:57
URL: http://p
Postat av: Lenita

vi pratar ju typ aaaldriiiig!! så du kan ändå blogga :)

det tar inte lång tid att blogga!!! du haaar tid :) whohahahah

ses imorn :) kram

2011-11-01 @ 20:42:10
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0