Mina kära vänner..

Jag har verkligen helt underbara vänner.. Ni gör mig så glada!


"Det är bara för att du är så underbar. Man blir så glad av dig.. Varenda gång jag pratar med dig så blir jag så himla glad"

"Det är han som förlorar en helt underbar tjej, inte du som förlorar något"

"älskar diiiiig.....et :) och din personlighet <3 "

"Du är så jävla ful. Du borde köpa en onepeice och dra dragkedjan ända upp!"

Ni vet vilka ni är allihopa, även fast ni inte har ett citat här, och jag ÄLSKAR verkligen er!! Ni är helt fantastiska och förgyller mitt liv!!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Trogen blogg läsare!

Ååh vänner är alltid så bra att ha.... Själv har jag Inge vänner.... :( eller jo Karl-jan men han finns ju inte på riktigt... :( men det vet ingen annan om faktiskt! Vi brukar faktiskt ha det jätte trevligt tillsammans för han säger aldrig emot mig, han blir aldrig arg elle säger att jag ha fel, han tycker aldrig något jag gör är fel....

Men tycker du ska köra på en orange onepeice för det skulle nog göra dig snyggare ;)

Puss på dig :)

2011-10-07 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0