Veckan som var..

Hellow!

Tänkte försöka bättra mig lite, vad säger ni om det? 

I måndags efter jobbet åkte jag till världens bästa André! Alx var där och vi käkade middag (MUMS!!!) och kollade på världens sämsta film. :) Myyyys! André kommer väl säkert döda mig 3 gånger för att jag la upp den här bilden på bloggen. Mouhaha!




<3 <3 <3


Alx byggde även ett chokladbollstorn.. Haha.




Sov där och på morgonen så vaknar vi upp och André går och gör kaffe till mig. SÅ jävla nice. Det är lyxigt, att få kaffe gjort till en på morgonen. :D 
André är nog mannen i mitt liv. Han sviker mig inte, han är inte elak och han är glad och rolig och han hittar framförallt inte andra tjejer som han hellre vill vara med (bara Kristina, men jag känner mig ändå trygg med henne.. :P ). Jag ska inleda operation anti-gay! Fast å andra sidan tror jag att det är själva gayheten som gör så att han är underbar. Skulle han bli straight så skulle han säkert förändras. Svårt det där. Whatevva! :)



NÅVÄL! Sen har det varit jobb, jobb, jobb. I LOVE my work! Så jävla underbart jobb och alla arbetskamrater är också helt fantastiska människor! :) Kunde inte varit nöjdare.. :)



Idag kommer Patrik hit en sväng eller två. Ska bli mysigt att bara ligga och glo på film (har du fixat filmerna darling?) och bara må bra.. Myyyyyyyyyyys! <3



Så, nu har ni fått lite update.. :)


Kommentarer
Postat av: Fia

vem är Patrik? jag hänger inte med alls..

2011-10-20 @ 11:41:52
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Madde

Braaa Amanda, du skippade våran "bli-fit-som-fan" springkväll. Tack då, tack så jävla mycket!! Och vem fan är patrik?

2011-10-20 @ 12:38:48
URL: http://tuhkanen.blogg.se/
Postat av: Patrik ;)

Amen Gud vem fan e partik!!!! Nu får du allt förklara dig eller höhö

Du e myyyyyyyyyyys baby :)



Ps: Patrik heter egentligen något helt annat DS

2011-10-20 @ 14:18:32
Postat av: Andre'

AHhhhhhh tur att det är du annars hade jag anmäl dig för bilden! :P

Haha jag se lätt stor ut där jämför med Alexander.

Du! Det var gö nice och mysig. Du vet att jag tycker om dig skit mycket. Nej! Jag älskar dig!

Du hade kunnat fått Kaffe i sängen, men du var för fan snabb upp från sängen. ( Next time maybe )

Vi ses snart igen och har så nice med Patrik! <3

2011-10-20 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0