Barnsnack..

Satt och pratade med mamma när det knackar på dörren. Jag går och öppnar.. Ingen där. Från vardagsrummet hörs ett barnskratt... Nova har lurat mig.. HAHAHA!

Ringde BVC i fredags angående Novas 2 små eventuella svinkoppor. BVCtanten säger: smörj med en kräm och om det blir värre över helgen så får du höra av dig.

Det blir värre och jag ringer på måndagen och lämnar ett meddelande och ber henne ringa. Hon ringer inte.
Igår var min telefon avstängd (3).
Nova ser för jävlig ut.. Jag gick in på 1177 och stockholms landsting bla bla vad det nu heter och kollar. Jag önskar att jag hade använt min hjärna istället för att lyssna på BVCtanten...... SJÄLVKLART ska man torka ut skiten. "tvätta med tvål och vatten flera gånger om dagen".. Nu blir det egenvård här hemma.... Man vill ju ogärna sätte ungen på antibiotika.
Och hade jag använt min hjärna så kanske jag hade spritat skiten innan det blev ett jättesår......




Annars händer det inte så mycket i mitt liv.. Blev tvingad (nästan.. Nej, nu ljög jag..) att börja spela Wordfeud. Men jag blir galen på skiten. Har spelat mot en kompis och det är väl okey att man kör då när man har tid. Man har 72 timmar på sig att göra ett drag om jag förstår det rätt...
MEN igår spelade jag mot en randomtjej. Hon gör typ 4 ord på 20 minuter och sen gör hon ingenting på 7 timmar (FATTAR NI? 7 TIMMAR?!).. VAD FAN! Jag vill göra allt på en gång. Ska man spela ett jävla spel i typ 4 veckor?? Helt sjukt!!!


NU VILL JAG BLI FRISK!!!!! Jag orkar inte vara sjuk..... :'(


Bye baby bye bye...



Kommentarer
Postat av: juicy

MEN NEEEEEEEEEEJ.. stackars Nova!!! :( åh fy!



sv, jaaaaa jag la ut massa kläder som jag knappt eller aldrig har använt i början av september. :( Och fick massa mail men ingen visar ju intresse NU!!!

2011-09-28 @ 12:13:52
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ vad hon ser ut! stackare..

Wordfeud...my god, det är värre än hem till gården! :)

2011-09-28 @ 13:07:31
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Andre'

Se till nu så ni bli friska båda två :) Massa kram!

2011-09-28 @ 13:26:02
Postat av: Madde

Oj, det har ju verkligen blivit sämre, stackars Novis! Ni är så söta!



Gecko är mammas jobbarkompis hund. Ska lägga upp en bild, han är så jävla söt :) Haha, kollade på internet, alexandra skickade en länk. Har för mig att det börjar på tvn typ 8 oktober eller nått sånt

2011-09-28 @ 14:11:46
URL: http://tuhkanen.blogg.se/
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

Haha stiligt!!



Ja.. mjoo nej asså den är så dyr i försäkring/skatt/drift mm..

Skulle behöva en billigare bil =(

Hade varit skillnad om jag hade närmare till jobbet.. men nu är det 16 mil tur&retur =(

2011-09-28 @ 14:21:52
URL: http://ankboll.se
Postat av: Lenita

jag spelar oxå wordfeud.. men är inte ett dugg beronde!! blev sur av allt plingand,så stängde av det.. spelar när jag spelar.. typ var tredje-sjunde timme :P men ska nog ta bort skiten...

2011-09-28 @ 14:59:34
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: juicy

Vadfan!!!! har du tagit bort mig på fejjan?!!? hahaha jag hittar inte dig!!!

2011-09-28 @ 20:28:44
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0