God dag på eder!

Jag orkar inte gå in på explorer så ni får helt enkelt leva med att jag inte gör några hopp mellan raderna. Någon som vet hur man löser det?
Igår blev jag pappa! :P Nej. Men Jenny fick en son tidigt på morgonen och allt gick bra!! :D <3
Idag är älskade Nova här till klockan 13. Sen sticker jag hem och sover, efter det kanske käkar och sen gör en tills vidare hemlig sak, för att efter det åka och jobba 21-07. :)
Imorgon är det skola typ hela dagen och sen på tisdag ÅKER VI! WOOP WOOP! :D :D :D Underbart är namnet! 2 dagar kvar!
Sen kommer jag ha 2 fullspäckade veckor. Fullspäckat av roliga saker. Som ni kanske kommer få se bilder på. Klart ni kommer! :)
Nej. Nu ska jag dra tänkte jag. Smell yah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARFÖR skulle jag vara vän med henne på fejjan?? Jag har aldrig träffat henne...

2011-09-11 @ 10:38:13
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Rock´N Roll AnkBoll

Jag har oxå det problemet när jag inte använder explorer! Det suger! vill ha min radbyten med ett hopp emellan! det är lättare att skärma av när man ska börja skriva om nåt helt annat.. men nu använder jag en linje emellan istället... tycker att det borde gå att ändra!?

2011-09-13 @ 11:26:12
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0