God dag!

Hej och sorry för den kassa uppdateringen.. Tänkte försöka ge er en förklaring. Jag är alltid upptagen. Kan låta töntigt.. Men jag har inte ens tid att prata i telefon..

Idag till exempel:

15.00 (söndag) -8.00: Jobba
8.00-8.30: Kaffe och skitsnack med arbetskamrat.
8.40-9.50: Fika med André <3
10.00: Hemma. Äter frukost och uppdaterar bloggen.

Kvar att göra idag:
* En massa läxor jag fick i fredags.
* Ta en snabbkaffe med Jenny.
* Lämna Novas hjälm på dagis.
* Försöka sova några timmar eftersom jag jobbar natt.
* Åka till skolan klockan 17.30 och prata med matteläraren.
* Svenska 18.00-20.00
* Börja jobba 21.15-7.15 och försöka hinna med att plugga lite om det nu skulle vara lugnt på jobbet (vilket det säkert inte kommer vara).

Och imorgon:
* Komma hem från jobbet 7.00.
* Sova.
* 10.30-16.00: Skola
* Försöka få Italiano att komma hit?

Har jag glömt något? Jag hade planerat att gå ut och ta en promenad med superdupersöta Shanti (stavning?) eftersom jag har längtat efter promenad med hund. Men när ska jag göra det tycker ni? Nej, jag får ringa Victoria och avboka.. :( Ut och springa var också planerat, men det kommer ju inte heller hinnas med...

Ja, så ni förstår. Mellan alla dessa små pauser (som till exempel cigarettpauser, gång till bil eller på affären) så försöker jag ringa till dom som har ringt. Jag försöker svara på dom smsen som folk har skickat.
Jag försöker kolla min facebook och svara på dom t ex när jag är hos Jenny och hon går in för att hämta något, eller eventuellt hoppa över ett samtal...


Ja. Så nu har ni förklaringen till varför jag inte bloggar så mycket.. OCH ännu ett värdelöst inlägg att läsa. :)

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Fia

kommentera i min blogg så att det verkar som om nån bryr sej om mej o min jävla fitt-blogg!

Tack på förhand.

hej

2011-09-08 @ 14:25:01
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0