God morgon Sverige..

Titta vad duktig jag är nu då. Två blogginlägg inom 24 timmar! Wohoo..

Min granne är underbar! Det är en tjej som jag inte har känt alls innan. Hon är superdupersnäll och gör mig sånna små tjänster som man blir superglad av.
Idag till exempel så hade jag glömt att köpa mjölk, hon kommer nedspringande med mjölken 5 minuter senare när hon ska ut med hunden.
När jag ställer mina sopor utanför dörren så tar hon med dom ut om hon går förbi.
Sånna grannar borde alla ha!!!! :)

Idag försov jag mig eftersom min mobil var tvärdöd. Så Nova får vara hemma idag igen... Hon har varit hemma sen i måndags..

Sen vill jag bara passa på att berömma mina UNDERBARA vänner! Ni är så fantastiska!!! Jag är så glad att jag har er och jag älskar er så himla mycket!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha...OCH?! MIN granne runkar öppet till hårdporr! Sånna grannar borde fan alla få testa på o ha!

2011-09-23 @ 09:57:08
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0