Little I..

Mycket har man ju fått höra i sitt liv av killkompisars flickvänner. Men den här tog fan priset! Helt klart den bästa ever!! Tack för den Hell!! :D Jag vet inte exakt hur det lät innan, men något i stil med:
Kompis:
-Hon är en vän, hon har både kille och barn.
Flickvän:
-"Hon borde tänka lite mer på familjen.."


Hahaha.. Ja, fy fan. Det borde jag. Inga vänner för mig inte.. Jag ska tänka på familjen istället.. Hahaha!


Just nu pågår en liten diskussion på facebook om Maria Montazami eller vad fan hon nu heter. Vill bara säga till några få andra där ute:
-GE INTE UPP! JAG TYCKER OCKSÅ ATT HON ÄR HELT JÄVLA SLUT I HUVUDET! NI ÄR INTE ENSAMMA, DET FINNS NÅGRA ANDRA PERSONER HÄR I VÄRLDEN SOM OCKSÅ AVSKYR HENNE! Som inte tycker att det är gulligt att vara 50 år och fatta ingenting! Som inte tycker att hon är gullig. Som inte tycker att hon är snygg. Som bara vill kasta ut tv'n från 20:e våningen, springa ner för alla trappor och hämta den igen, elda upp den, kasta ut den igen och hoppa på den 500 gånger när hon kommer på vingreklamen...


Nova är fortfarande sjuk. Jag med. Det suger. Blev skitförkyld typ igår... Suck. Hoppas jag inte får feber eller sånt skit, jag orkar inte det..


Bla bla bla bla............

Kommentarer
Postat av: El king

Hahahah helt rätt tänk på familjen du hähöö ;) vilken härlig blogg du har jag följer den varje dag och blir så fruktansvärt glad.... När jag ser att du har gjort ett inlägg då sätter jag mig ner med ett glas mjölk och en bulle och läser de med spänning!

Du är min drottning i blogg världen! Fortsätt så <3 hahahahahaha

2011-09-26 @ 09:27:06
Postat av: Anonym

1. Du har väll inte ens nån familj? HAHA.

2.Spice Girls rules! Min favorit var(är) Geri Halliwell.

3.Maria M är så jävla bra...hon är så blåst men SÅ snäll..och dum..lite som Ior i Nalle Puh.

2011-09-26 @ 10:41:13
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, jaaa Amanda, du borde verkligen tänka mer på familjen. Fy dig :P



Alltså är du seriös, MAria Montazami äääger. Hon är ju störtskön. Jag älskar henne fast hon är bränd. Kan vara den enda människan i hela världen som jag faktist gillar som är bränd. Jag brukar inte gilla puckon ju men hon är ju så skööön ;)

2011-09-26 @ 18:25:31
URL: http://tuhkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0