Nova!

Nova stod nyss och skrek att "HJÄLP MIG DÅ, DU HAR JU SNOTT MINA KLÄÄÄÄDER" Vad fan skulle jag med hennes kläder till?

Igår åkte vi till André. Jag berättade för Nova att vi skulle dit och hon säger:
-Jaha.. Är det han som ser ut lite så här? (och så drog hon i ögonen, ni vet: mamma är kines, pappa är japan).

Sen diskuterade vi varför man hade sneögon i Thailand och varför vissa är svarta och andra är vita och vissa är bruna och andra inte. Ni fattar.
Nova säger:
-Så dom i Thailand ser ut så här?
Jag:
-Ja, dom flesta gör det.
Nova:
-Men.. Då måste ju han se suddigt hela tiden..

HAHAHAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha, jag älskar när hon säger sådär roliga saker ;D

2011-09-24 @ 13:06:33
URL: http://tuhkanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars barn!! Köp dina egna kläder!



Hahaha

2011-09-25 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0